-
index > Miss Ov: sms miss kristel naar 4422
-
Lieve bruinsgangers,
Misschien is het jullie wel ergens opgevallen dat ik meedoe aan de miss Overijssel verkiezing!
Sinds een paar dagen kunnen jullie op me stemmen en ik wil jullie om een gunst vragen; PLEASE VOTE!! Ik heb het nog heeel erg hard nodig!!
Steun mij in de strijd om de titel. Tot en met de finale op 28 mei kun je stemmen. De Miss met de meeste stemmen kan in de eerste ronde van de finale niet afvallen! Je mag zo vaak stemmen als je wilt. Wil je stemmen op mij? SMS dan MISS KRISTEL naar 4422 (0,60 p.o.b.).
Mijn dank is groot, veel liefs xxxx Kristel Paus
Miss Kristel naar 4422!
-
Op dinsdag 6 april 2010 @ 10:55 schreef Kees het volgende:
Lieve bruinsgangers,
Misschien is het jullie wel ergens opgevallen dat ik meedoe aan de miss Overijssel verkiezing!
Sinds een paar dagen kunnen jullie op me stemmen en ik wil jullie om een gunst vragen; PLEASE VOTE!! Ik heb het nog heeel erg hard nodig!!
Steun mij in de strijd om de titel. Tot en met de finale op 28 mei kun je stemmen. De Miss met de meeste stemmen kan in de eerste ronde van de finale niet afvallen! Je mag zo vaak stemmen als je wilt. Wil je stemmen op mij? SMS dan MISS KRISTEL naar 4422 (0,60 p.o.b.).
Mijn dank is groot, veel liefs xxxx Kristel Paus
Miss Kristel naar 4422!
LIEVE MENSEN, PLEASE VOTE! MIJN POSITIE QUA STEMMEN ZAKT ENIGSZINS! DE TUSSEN STAND IS TE ZIEN OP WWW.MISSOVERIJSSEL.NL, LIEFS KRISTEL PAUS
-
Mr. Buttons 23-04-2010 16:47 Reageer
mr buttons naar 4422
-
Plaats je reactie
Let op: Je bent nu niet ingelogd en reageert dus anoniem