Volg ons:

Facebook Hyves Twitter
  •  
  •  
  • index > drankgebruik binnen bruins
  •  
  •  
  •  
  •  
  • moi 11-08-2010 15:27 Reageer
      die annemarie is gek whahahahahahaha....
  •  
  •  
  •  
  •  
  • juudje26-11-2010 18:37 Reageer
    x 3
    Op woensdag 26 mei 2010 @ 19:26 schreef Annemarie. het volgende:
    Harry neemt niet op! 
    morgen dus ff weer proberen ofzo..
    Ik ben ook al bezig dit in tevoeren bij andere discotheken, en om er octrooi op te vragen, zodat het het beste idee van nederland word!
    en oja koekoek, dit is mijn idee dus als het je niet aanstaat kun je beter niet reageren!
    Proost op het Frisfeest!

hoezo als je t er niet mee eens bent reageer dan niet? Nederland is toch een vrij land? Je mag een eigen mening uitbregen, waarvoor is anders deze site gemaakt?

En denk ff na, bier en wijn? hoezo discotheken vern*? en hangjongeren op straat aantreffen onder druggs,. kun je toch beter ff een avondje dronken zijn dacht ik zo! Veel minder riskant! Ds BIER EN WIJN EN ALLE ANDERE SHITT KOM MAAR HIER OP AN!

•  
  •  
  •  
  •  
  • MooiKwaiBoy# 01-12-2010 12:26 Reageer
    wtf slaat dat dan op
    ga lekker wijn en bier halen en
    zuip het thuis op  

•  
  •  
  •  
  •  
  • ....... 06-12-2010 21:59 Reageer
    tutje zoek een hobby!
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Gerald06-12-2010 22:13 Reageer
    x 2
    Iedereen heeft zelf zijn voorkeur voor wat hij lekker vindt qua drankjes. Daarom is er bv de cocktailbar in de clubbing..... Het is voor geen enkel cafe een optie om alleen bier en wijn te schenken. Wat moeten de Bobs dan? Gun iedereen zijn favoriete drankje! Als je ziet dat een van je vrienden te ver heen is qua drank praat daar dan door de weeks eens over als ie niet heeft gedronken. Op de avond zelf zal dit vaak niet aankomen.
    Kortom: geniet gewoon van de gezelligheid, en probeer in te nemen met mate. ;-)
    Je leeft maar 1 keer, dus geniet ervan!
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Rianne26-12-2010 12:56 Reageer
    x 3
    OMg.. Uitgaan is eff lekker die frustratie er uit te gooien die je die week heb gehad. Lekker gek doen om het er uit te springen. Lekker een paar drinken met je vrienden, die je door werk/school niet veel ziet. Goed muziekje erbij. Daar drink ik wel weg hoor.

En als je niet tegen dronken mensen kan, moet je ff je ogen dicht doen.
    Ik ben soms ook echt goed dronken[ vaak genoeg bij bruins   ], maar als ik nog met bijde benen op de grond sta, dan kan ik me ook DOOD irriteren aan die dronkewappies. maar je moet het uit een andere hoek bekijken en gewoon lachen. Die lui snappen toch neit warom je lacht en lopen weer weg.
    OF ga op een terras zitten ofzo. daar heb je niet veel kans op dronkenwappies.
  •  
  •  
  •  
  •  
  • diarree 26-12-2010 13:18 Reageer
    hahahahaha echt zo leuk dat jullie hier op in gaan! echt super
  •  
  •  
  •  
  •  
  • dribbel 26-12-2010 13:37 Reageer
    Haha het domste idee wat ik ooit heb gehoord! als je niet van dronken mensen houdt moet je niet uitgaaan!  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • henk 26-12-2010 13:46 Reageer
    hahaha annemarie is dit een grap?
    met stipt het domste idee ooit
    gefeliciteerd
  •  
  •  
  •  
  •  
  • anoniem 27-12-2010 14:03 Reageer
    JOW WAT EEN SLECHT IDEE, MOET IEDEREEN ZICH AANPASSEN OMDAT 1 IEMAND DAN NIET VAN DRONKEN MENSEN HOUD? GA JE TOCH NIET UIT  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • loes 27-12-2010 19:56 Reageer
    Goed idee.. alleen laten ze dan fatsoenlijk lekkere zoete witte wijn kopen want die prut uit die groene flessen wat ze nu schenken is niet te zuipen.

gewoon die lekkere Spätlaser van de Aldi  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • leonie28-12-2010 17:54 Reageer
    x 2
    Vind het echt een belachelijk idee want ik lust wel een amaretto met uitgaan en ik drink best veel andere drankjes in plaats van bier en wijn.
    Ik lust het wel hoor daar niet van maar als ik uitga wil ik gewoon kunnen kiezen wat ik drink!
    En ik denk als je dit gaat invoeren en een stuk minder mensen naar bruins heen gaan!!

xxxx
  •  
  •  
  •  
  •  
  • xdebij30-12-2010 19:10 Reageer
    Als je die dronken mensen irritant vind,
    Zou je eens een teenage party moeten proberen, hebben ze volgens mij wel bij Bays en Ter Stege in Oldenzaal.. Misschien een Optie?

Sorry dit is echt het domste wat ik ooit heb gehoord.. Dat jij nou graag wijn en bier lust beteknd niet dat iedereen dat doet hoor? ....

Dus mijn idee is; Annemarie ga nar een teenageparty..
  •  
  •  
  •  
  •  
  • SAAAAAAAAAASVELD 03-01-2011 11:40 Reageer
    oké, je geloofft annemarie toch niet!!!l,
    die naaam alleen al, dat is dus gewoon verzonnen!
    En dan ga je idd maar naar een teenage party,
    bays, ter stege, lucky, empire new york 
    of beter;
    ga dan niet uit, je vind het blijkbaar geen reet an!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Proost op jagermeister! 05-01-2011 10:49 Reageer
    Jammer dat de baas hem zelf ook maar te graag lust..!  
    Misschien meedoen aan het programma : Het slechtste idee van nederland?  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • -- 09-01-2011 09:32 Reageer
    haha die annemarie zit gewoon keihard te lachen, dat sommige hier echt serieus op gaan happen
    dat is pas lachwekkend  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • markyy 09-01-2011 13:52 Reageer
    laat dat meisje tog mooi haar idd op te volgen.. als ze op tv is weeten wij wie het heeft gedaan.. word het haar schult(omdat ZIJ niet van dronken mensen houd) dat er meer trameland komt met haar...
  •  
  •  
  •  
  •  
  • bubbe02-02-2011 16:24 Reageer
    tja weet niet als dat een goed idee is maar was laatst in takens daar krijgen iedereen boven de 18 een stempel zodat mensen onder de 18 geen sterke drank krijgen want volgens de wed is dat verboden zijden ze daar
  •  
  •  
  •  
  •  
  • - 02-02-2011 19:58 Reageer
    Ik vind wel dat onze Annemarie hiervoor een drankmunt verdient, wat een goed topic.

•  
  •  
  •  
  •  
  • PatrickN02-02-2011 23:45 Reageer
    Op woensdag 2 februari 2011 @ 16:24 schreef bubbe het volgende:
    tja weet niet als dat een goed idee is maar was laatst in takens daar krijgen iedereen boven de 18 een stempel zodat mensen onder de 18 geen sterke drank krijgen want volgens de wed is dat verboden zijden ze daar

Kan wa zo zijn maar dat is gewoon om te zeggen "we deden er wel degelijk wat aan" mocht het mis gaan...
    Barpersoneel kijkt amper naar stempels en anders laat je een ander wel even bestellen.
  •  
  •  
  •  
  •  
  • = 06-02-2011 20:10 Reageer
    Op woensdag 2 februari 2011 @ 16:24 schreef bubbe het volgende:

Serieus? Wed? Zijden? ga eens naar school ofzeau
  •  
  •  
forum 1 1