•  
  •  
  • index > drankgebruik binnen bruins
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Annemarie. 24-05-2010 19:23 Reageer
    Is het misschien een idee, om bij bruins alleen bier en wijn te verkopen? Ten eerste, het is niet zo sterk als de meeste andere drankjes. Dus wordt je er niet zo dronken van. (Hou namelijk niet zo van dronken mensen) En ten tweede, de meeste mensen drinken wijn of bier. Dus scheelt dat weer voor de dancing.
  •  
  •  
  •  
  •  
  • bruinsgangerrr:d 24-05-2010 19:26 Reageer
    Daar zit idd wat in!
    en als jullie het toch beter lijkt om toch 1 drankje te doen, als jullie haar idee opvolgen. doe dan maar wijn want dat lust ik  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Simone 24-05-2010 19:41 Reageer
    Goed idee! Zullen we gelijk een stempel kaart invoeren maximaal 5 drankjes voor personen tot 21 en vanaf 21, 7 drankjes   !! Tsss!!!!
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Meester 24-05-2010 20:01 Reageer
    ja en de gene die met de auto zijn kunnen dus lekker uit het toilet water drinken!
    je hebt goed nagedacht over het idee!
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Annemarie. 24-05-2010 20:23 Reageer
    ja toch?
    leuk dat jullie enthousiast over mijn idee zijn!!!
  •  
  •  
  •  
  •  
  • bartjuh 24-05-2010 20:58 Reageer
    zal de bestellingen bij bruins heel wat vereenvoudigen
    hoeveel soorten drank verkopen ze daar wel niet? tsjeeezus, echt alles zón beetje
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Slecht idee 24-05-2010 21:34 Reageer
    Ik vind het een onmeunig slecht idee! Als de mensen dronken willen worden moeten ze dat zelf maar weten, niet jullie probleem toch?

En als er alleen maar Bier en Wijn wordt geschonken, zal het niet zo leuk meer zijn.. zo kun je nog is een keer wat lekkers drinken wat je normaal niet drinkt.

•  
  •  
  •  
  •  
  • . 24-05-2010 21:53 Reageer
    meest achterlijke idee van deze week
  •  
  •  
  •  
  •  
  • anoniem 24-05-2010 23:00 Reageer
    wil je bruins kapot maken met 5 of 7 drankjes?
  •  
  •  
  •  
  •  
  • anoniem 2 25-05-2010 07:22 Reageer
    hahahaha laat die mensen lekker zelf weten of ze dronken zijn,
    verdient bruins tenminste goed aan.  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • trekhaak 25-05-2010 09:51 Reageer
    super idee annemarie! als ik jou was zou ik ff bellen vandaag met harry of patrick! idee van de maand is dit, super!
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Boksoet 25-05-2010 17:49 Reageer
    ja of je gaat gewoon niet naar bruins als `t je niet aanstaat en gaat hier niet liggen zaniken.. maybe ook `n idee    
    Vol = Af
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Meester 25-05-2010 18:29 Reageer
    heej Boksoet,
    Dat van jouw is het beste idee van de maand!
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Knakker 25-05-2010 18:31 Reageer
    Jah vraag harry of patrick maar is wat ze van jou idee vinden......

Ik denk dak et antwoord wel weet  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • feestbeest 26-05-2010 13:53 Reageer
    Ben het niet eens met de stelling, want het is ieders eigen verantwoording hoeveel iemand drinkt. En om nou aleen maar bier en wijn te schenken is ook niet wat.. met stappen hoef je niet altijd binnen de lijntjes te kleuren..;) uit je dak gaan, daarvoor is het stappen..
  •  
  •  
  •  
  •  
  • jeeuh 26-05-2010 19:04 Reageer
    waarom wordt het geen frisfeest op zondag?  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • lieke 26-05-2010 19:24 Reageer
    ik vind het best wel een goed idee. Heeft er ook niemand meer last van de dronken mensen, en is het niet zo moeilijk meer om een drankje te kiezen. Gewoon bier of wijn!  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Annemarie. 26-05-2010 19:26 Reageer
    Harry neemt niet op! 
    morgen dus ff weer proberen ofzo..
    Ik ben ook al bezig dit in tevoeren bij andere discotheken, en om er octrooi op te vragen, zodat het het beste idee van nederland word!
    en oja koekoek, dit is mijn idee dus als het je niet aanstaat kun je beter niet reageren!
    Proost op het Frisfeest!
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ikke 27-05-2010 14:25 Reageer
    Wist niet dat ze bij de GGZ ook een internet verbinding hadden....
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Veldhoes 28-05-2010 09:22 Reageer
    als ik dronken wil worden van alleen bier kan dat ook.
    ga jij maar lekker octrooi op aanvragen. misschien zien we je wel bij sbs6 op televisie.
    echt het beste idee van nederland.
    proost en tot zondag, misschien zien we je wel staan met een glas cola/water enz. in de hand.
  •  
  •  
  •  
  •  
  • een lacherig iemand 29-05-2010 00:27 Reageer
    Annemarie, meen je dat nou serieus? Nouja, je bent dan ook een vrouw he, die heeft geen inzicht omdat linker/rechter hersenhelft niet goed communiceren.

Ik heb hier verder het volgende op te zeggen: HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH OMFG MEEN JE DIT ECHT?! AAAAAAAAAAAAHAHAHAHAAHA!
  •  
  •  
  •  
  •  
  • barman! 29-05-2010 14:30 Reageer
    nou lijkt me een slecht idee eigenlijk en in een uitgaansgelegenheid kun je natuurlijk aangeschoten mensen tegenkomen. beetje rare onderwerp ;)
  •  
  •  
  •  
  •  
  • sukkelwijf! 29-05-2010 14:35 Reageer
    heeey annemarie koekkoek jij meent dit dus serieus en denk dat jij ze niet helemaal op een rijtje heb hoor. wie ben jij om dat er bij verschillende discotheken door te drukken. je verdoet je tijd welke eigenaar is nu zo gek denk geen 1 dat dat lichtje bij jou niet gaat branden zegt meer over jou. kan maar 1 ding hierop zeggen GESCHIFT!
  •  
  •  
  •  
  •  
  • . 30-05-2010 17:31 Reageer
    Whahahahaha,, Net alsom je van bier en wijn niet dronken kunt worden,,

Sorry moet hier even heel hard lachen:P
  •  
  •  
  •  
  •  
  • dikke 31-05-2010 12:17 Reageer