-
index > eindelijk de vakantie is voorbij
-
wie is er ook met mij ens dat de scholen eindelijk zijn begonnen. Eindelijk die kleine kinderen van onder de 18 er bijna niet meer.Kunnen we weer een beetje vatzoenlijk staan zonder dat je omver word gedrukt
-
Heeft weer ff geduurd idd maar tis zover
Moek eerlijk zeggen dat het mij vorige week wel meeviel kwa drukte maar gister was et weer behoorlijk volle bende
Margoed pauze voorbij Adios en tot nxt week
-
Michiel 24-08-2009 16:40 Reageer
Op maandag 24 augustus 2009 @ 03:16 schreef dorpsgek het volgende:
wie is er ook met mij ens dat de scholen eindelijk zijn begonnen. Eindelijk die kleine kinderen van onder de 18 er bijna niet meer.Kunnen we weer een beetje vatzoenlijk staan zonder dat je omver word gedrukt
laat de kinderen tot mij komen
-
anoniem 30-08-2009 11:18 Reageer
Leer jij maar eerst fatsoenlijk schrijven ...
-
Yupz 30-08-2009 22:00 Reageer
Achja om eerlijk te zijn probeerde ik net zogoed overal binnen te komen toen ik 15/16 was dus waarom zouden hun het niet mogen proberen?
Dat het rustiger is zonder vakantie is dan wel weer een feit...
-
mijikzelf 31-08-2009 00:44 Reageer
Op maandag 24 augustus 2009 @ 03:16 schreef dorpsgek het volgende:
keerlkes / wichkes : lekkr studeren !!! tot de herfstvakantie
-
Zogeeenzininpffffff 31-08-2009 19:04 Reageer
ohw lekker kansloos dit weer waarom kunnen de vaste gasten nu niet gewoon dit onderwerp 1 keer achter zich laten... elke keer komt dit onderwerp trg??? wat bereik je ermeee.....
ZWAAR KANSLOOS DIT..... dramaschoppers
-
haha ik vind het niet erg dat `t drukker is dan normaal!
op die leeftijd dede we `t zelf ook..
maar vind wel dat `t inmiddels weer tijd is voor GLAZEN en niet meer die achterlijke Bekers...Vol = Af
-
wezijnerweer06-09-2009 10:22 ReageerZeker met je eens Boksoet. Heb gehoord dat vorige week de laatste dag met plastic bekers was. Dus vanavond gewoon weer glas. Gedronken moet er worden!
-
Op zondag 6 september 2009 @ 10:22 schreef wezijnerweer het volgende:Hoppa
Zeker met je eens Boksoet. Heb gehoord dat vorige week de laatste dag met plastic bekers was. Dus vanavond gewoon weer glas. Gedronken moet er worden!
En hoef voor de verandering ook niet te BoBen
-
Op zondag 6 september 2009 @ 10:22 schreef wezijnerweer het volgende:
Zeker met je eens Boksoet. Heb gehoord dat vorige week de laatste dag met plastic bekers was. Dus vanavond gewoon weer glas. Gedronken moet er worden!
pff dat hebben we ook zeker weer gedaan.. ouderwets avondje maximalen weer gisterVol = Af
-
rob de prop 07-09-2009 15:01 Reageer
boksoet jij gooit alleen met glazen.
-
55 07-09-2009 19:36 Reageer

-
Plaats je reactie
Let op: Je bent nu niet ingelogd en reageert dus anoniem